Spec Sheets
Commander
6/1/d09c42b4_2017_Commander_XT_800R_Brushed.jpg

Commander

STWORZONY ZARÓWNO DO PRACY, JAK I ZABAWY.
 
Commander sprawdzi się w każdej funkcji i każdych warunkach. Jego wszechstronność oznacza, że Commander może być idealnym pojazdem zarówno do pracy, jak i całodziennych wypraw w teren.
 
Dostępne są dwa silniki: Rotax 800R o mocy 71 KM oraz Rotax 1000 (85 KM) chłodzony cieczą.
 
NIEZALEŻNE PŁYWAJĄCO-SKRĘTNE TYLNE ZAWIESZENIE (TTI)
TTI (ang. Torsional Trailing Arm Independent) niezależne, pływającoskrętne zawieszenie, które jako jedyne eliminuje zarzucanie i myszkowanie pojazdu. Ponieważ przeguby wysunięto przed oś kół, tylne koła poruszają się tylko do góry i na dół, co pozwala na utrzymanie pożądanego toru jazdy. W tradycyjnym tylnym zawieszeniu koła poruszają się ruchem skrzydeł motyla, wykonując ruch do środka i na zewnątrz, co zmusza kierującego do ciągłego korygowania kierunku jazdy.
 
Can-Am Commander oferuje nam dwupoziomową przestrzeń ładunkową. Dzięki temu mamy znacznie więcej miejsca z tyłu do codziennej pracy. Dodatkowo mamy do dyspozycji zamykany bagażnik i wiele innych opcji, które pozwolą nam dopasować bagażnik do własnych potrzeb.
 
Galeria