Spec Sheets
Outlander
7/1/1a9d0418_2017_Outlander_XT-P_1000R_Trip.jpg

Outlander

Outlander jest flagowym quadem Can-Am nie bez powodu. Jest to najbardziej uniwersalny quad, który nie zawiedzie w żadnym terenie. Idealny do pracy, jak i zabawy.
 
Silniki Rotax oferują niezrównaną moc i wydajność przy zachowaniu niezawodności. Outlander posiada szeroką gamę silników: nowy Rotax 570 (48KM), Rotax 650, nowy Rotax 850 i najmocniejszy w swojej klasie Rotax 1000R o mocy 89KM.
 
NIEZALEŻNE PŁYWAJĄCO-SKRĘTNE TYLNE ZAWIESZENIE (TTI)
TTI (ang. Torsional Trailing Arm Independent) niezależne, pływającoskrętne zawieszenie, które jako jedyne eliminuje zarzucanie i myszkowanie
pojazdu. Ponieważ przeguby wysunięto przed oś kół, tylne koła poruszają się tylko do góry i na dół, co pozwala na utrzymanie pożądanego toru jazdy. W tradycyjnym tylnym zawieszeniu koła poruszają się ruchem skrzydeł motyla, wykonując ruch do środka i na zewnątrz, co zmusza kierującego do ciągłego korygowania kierunku jazdy. Dodatkowo TTI zbudowane jest z 75% mniejszej ilości części niż tradycyjne tylne zawieszenie, co czyni je bardziej wytrzymałym.
 
Outlander jest wyposażony w stelaże o dużej wytrzymałości, które zawierają m.in. przeciwpoślizgowe powierzchnie raz wypukłe krawędzie, które dodatkowo stabilizują ładunek podczas jazdy. Zintegrowany system LinQ oferuje pełną gamę akcesoriów do szybkiego montażu.
 
Wszystkie modele Outlander z serii Xmr specjalizują się w jeździe po głębokim błocie. Są do tego fabrycznie przygotowane. Od 2016 roku w modelach Xmr pojawił się najmniejszy Outlander L X mr, który jest wyposażony w najmocniejszy silnik w swojej klasie.
 
Chłodnica znajduje się w miejscu przedniego stelaża i wyposażona jest w ochronną wentylowaną pokrywę. Gwarantuje to niezawodność w całodniowej jeździe w błocie. Wlot powietrza jest również odpowiednio podniesiony.
 
 
 
 
 
Galeria